Pozáruční servis kávovarů

Opravy všech značek, které již nejsou v záruční době.

Telefon: 778 781 505

Vaše jméno *
E-mail *
Telefon *
Firma
IČO
DIČ
Značka *
Model *
Popis závady *

Adresa svozu

Ulice a číslo popisné *
Město *
PSČ *
 

Kvalitu značky tvoří nejen kvalitní produkty, ale také kvalitní servis.

Zpravidla následující den si u Vás kávovar vyzvedne náš kurýr a opravený Vám jej během několika dní dopraví zpět k Vám.

Jak připravit kávovar pro odeslání

Z přístroje vypusťte vodu (postupujte dle návodu k Vašemu kávovaru), vysypte zbytky kávy. Kávovar spolu s popisem závady a Vaší adresou zabalte do vhodné (pokud možno originální) krabice. V případě, že nemáte vhodný obal, kontaktujte nás, přepravní box Vám můžeme zaslat.

Pokud si u Vás kávovar vyzvedává naše kurýrní služba, není třeba vyplňovat žádnou adresu, pouze zabalený kávovar předáte v domluvenou dobu pracovníkovi kurýrní služby, který Vám vydá potvrzení o převzetí.

Věnujte, prosím, pozornost důkladnému zabalení přístroje. Nemůžeme ručit za Poškození, která vzniknou při přepravě vlivem nevhodného zabalení.